|
|
|
|---|---|
BMW 528 |
Hem kommen och mycket nöjd efter att för första gången som jag och min fru var på denna 80 tals-träff. En träff som jag vill komma till nästa år 09. Ett stor eloge till arrangörerna av denna träff...riktigt trevligt var det och vilken fin miljö sen! Härligt att se dessa många olika 80 tals fordonen...verkligen 80 tals nostalgi! Förra årets träff var en succé enligt arrangörerna...då kom 256 stycken bilar, årets träff räknades till 345 st. Min gissning att arrangörerna tolkar årets träff också som en stor succé och kommer säkert att bekräfta det i kommande tidskrifter från Automobil, Klassiker och MC-Nytt. Vad det gäller antal BMW´n så fanns det 7 el 8 E28, ungefär lika många E24, E30, 3 st E21, 1 st Z1....vet inte om jag glömt fler men grovt räknat ca 28-30 BMW´n fanns på plats. Vädret var fint...det är ju A och O för att en träff ska bli lyckad Självklart blir man fikasugen när man har traskat runt bland mycket folk och fina möjligheter att sitta ute fanns också tillsammans med en kopp kaffe och smörgås med fin utsikt ner till sjön. Helhets intrycket av mig är den att jag är helnöjd......jag rekomenderar denna träff verkligen! Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
|
Jag är själv grymt imponerad! så vackert ställe och så fina bilar! Fasiken så mycket trevligare så här än en stor ikeaparkering. Mvh fredde |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jo träffen var lyckad....i år igen! Och som vanligt med Automobils träffar...så spikar dom in ett datum, som bjuder på kanonväder!! Mvh Patrik |
BMW 528 |
Bildspel från träffpunkt80 21 september 2008 Länk Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.