|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har en polare som bor i Los Angeles som maila en länk från you tub nyligen. En vän till honom som tydligen gillar Bmw:) //Henrik Länk | |
|
Det känns inte som denna killen behöver just en M5'a för det han använder bilen till... göra ringar på en öppen plan, då kan man lika gärna ha en 320... :P Fin bil, lite för mycket Ghostrider-stuk för min smak bara... För mycket svart! |
|
|
Håller med elmgren. Hade varit mer imponerande att se den på motorvägen i högre fart, där en sån bil kommer till sin rätt. Alldeles för mycket svart, snyggare när en annan färg bryter av, men smaken är som baken =) //Schnitzer |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Lite avundsjuka som hörs här eller!? =) Jag skulle nog göra likadant om jag hade gott om pengar,och inte vore rädd om materialet. ;) Mvh Patrik |
|
Har man för mkt pengar så kan man ju behandla sin M5:a sådär. Ser ut som killen har kul i allafall. Gillar fordon med fart |
|
| Helt rätt. Det ska åkas brett ;) | |
|
stäng av musiken så man hör motorn istället! Turbo mesar skall hålla sig till höger |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.