|
|
|
|---|---|
|
Har min bil ute till fsg (bmw z3mc) och har nu fått ett förslag på ett byte gällande en svart BMW X3, 3,0 automat, svensksåld, årsm 05, 12000 mil - + ev. en LITEN slant emellan från min sida... Min har även den gått 12000 mil, är dock en 99:a.... Nu till frågan; Är det ett korkat alt. bra byte? Har ingen erfarenhet av X3 men är i behov av en bil mer åt "brukishållet"... Är det totalt omöjligt att försälja en x3:a i framtiden och är 3,0:an automat ett bra val? Byter jag upp mig eller byter jag ner mig? =) Frågan är förvisso väldigt subjektiv men det är än dock era personliga åsikter jag vill ha! Tacksam för alla svar! Mvh Anton | |
|
Om det är en bensinare, så står den inte så bra till försäljningsmässigt när du sedan ska sälja den. Annars är x3:an en grym bil att köra, kanske inte BMW´s snyggaste modell, men fan vad rolig den är.. Jag hade nog bytt... Lycka till! |
|
|
Tack för ditt svar, Kimpoh! Ja, det är förvisson en bensinare, diesel biter inte riktigt på mig... Ang. designen så är jag förbryllad - ena dagen tycker jag den är riktigt läcker, andra dagen lite fulare... Men en uppsättning fina fälgar o. lite lätt toning kanske gör susen, vad vet jag... Btw; Riktigt snygg X3:a du har, gillar färgen! |
|
|
Har en -04 3,0 iA som nu har gått 8500 mil Problem so far: 1 st kallödning till nummerplåts belysningen (egen rep) Brott på bakfjädrarna vid 5000 mil garantibyte Blandad körning 1,10 - 1,2 Senaste 6 mån 1,02 tack vare lite "snikkörning" allt enligt datorn i bilen. PDC är ett måste Nästa bil blir förmodligen en X3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.