AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
816

Finns ledbakljus till e46 touring?

Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Jag är mycket konservativ till att ändra utseendet på mina bilar, brukar sträcka mig till att kunna sätta på större fälgar men originaldito.
Tycker dock att faceliftbakljusen till sedanen och coupen med led i är snygga, orkar inte att ge mig in i djungeln och söka bland alla hemsidor, drar därför iväg denna undring.
Krav är original utseende och bra kvalitet.
STi
Är också intresserad av ledbakljus. Har hittat ett par men de var inte led rakt över utan bara vissa delar ex det röda var i led men ej blinkers :(
Vo
271
VoidMain
Mazda6 2.5 Sport -10
Finns en bit ner på denna sidan från Stylabilen.se : Länk
Men som STi skriver så är det inte led rakt över utan bara på det röda.
Men prata med Razvan som har Stylabilen. Han kan ju leta upp om det finns att få tag på.

Har själv led bakjus därifrån som jag är hel nöjd med. Fast till Sedan då. Men det var riktigt bra kvalitet och passform.
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
VoidMain:

Var det bökigt att få ditt led bakljusen som du har?
På bilderna finns det en liten klump som är ngn sorts omvandlare eller ngt...
Vart ska den sitta?

BMW M-POWER
Vo
271
VoidMain
Mazda6 2.5 Sport -10
GINO: Nej det var inte krångligt allt. Det passade rätt bra. Fick visserligen karva bort lite lite överst på ett kretskort på baksidan för det tog i lite i karossen, men utan att ha gjort det innan så monterade jag dom på typ 30 minuter.

Alla kablar sitter ihop till den där lille klumpen innan dom sedan går vidare till kontakten som du kopplar ihop med bilen. Det är väl själva ljusmodulen tror jag. Den som även fixar så bilen inte klagar på att lampan är trasig (Då det är LED och mindre strömförbrukning). Men det fanns gott om utrymme bakom lampan och karossen, och det fanns dubbelhäftande tejp på baksidan av klumpen så den var bara att klämma fast där det fanns plats.

Nemas problemas.
Har förövrigt beställt två nya nu då jag backade sönder mitt ena lyse i Torsdags.. 2.500:- i sjön =) Wohoo...
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Kollade dem som Voidman rekomenderade men dem verkar ju bara ha led i bakljuset och inte till bromsen. Vanlig blinker kan jag leva med men bromsljuset är ju av nytta då det tänds mycket snabbare än konventionella bakljus och dessutom lyser starkare.
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
VoidMain:

Tack för infot buddy :)
Blir o köpa ett par sådana led lampor för min del oxå :-)

BMW M-POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.