AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.410

Blåst på Powerbörsen?!?

Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

När min EML-box pajade fick jag napp på en köpesannons på powerbörsen, killen skickade boxen innan jag betalat och allt var frid och fröjd.

Sen satte jag ut en köpesannons på bakre kofångare, samma kille hörde av sej och sa att han hade en sån, jag tänkte vara smidig så jag satte in pengarna i förskott denna gång, skulle jag kanske inte gjort. Killen har inte skickat något och hör inte av sej, detta var i början av augusti.....

Robert, om du ser detta hör av dej!

*När nyfikenheten överträffar förståndet*
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Kanske tyckte att du fick EML:en för billigt.
Skicka ett tackbrev med en varning!
Skämt åsido....det är förj***igt att man inte kan lita på nån!

Mvh Patrik
Dr
2.410
Dr Tinnitus
02 tii
740iL -99

Förbannat tråkigt sådant där!!

För mig är det en ren hederssak att allt ska gå rätt till vare sig jag är säljare eller köpare.

Jag har sålt en massa turbos toppar spridare motorer m.m. genom åren, och alltid sett till att spekulanterna har fått varorna beskrivna ärligt och ingående. Jag sa att de fick betala vid hämtning, eller betala till mitt konto och sen skickade jag. För jag ville inte krångla med att skicka och sen löser ingen ut paketet. Lurade inte någon på en enda krona.

Skulle någon försöka lura mig så ska de få sig en gratis kastrering med slö skridsko......

Dr Tinnitus

Min bil
Länk
Vi
19
Vickie
320i Limo -01
Lånar min frus alias här om det är ok för er alla...
"Flåklypa". Mannen du skriver om känner jag sen tidigare.
Vederbörande har ett sätt som gör honom till den största lögnaren jag känner till.
Kan berätta massor om honom, men inte i ett forum.
Däremot så skall detta spridas och mannen ifråga är inte att lita alls på !!
Kan tillägga att orten han kommer ifrån heter Smedjebacken.
Ville bara varna och tillägga detta !!
//Niclas
Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

Vickie, eller rättare sagt din man :-)

Kontakta gärna mej via msn eller mail på it-jens(snabela)hotmail.com

Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

Tror jag missförstog ovanstående.. Det var alltså inte en robert du kände till i smedjebacken utan en Michael!?

Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

Någon som har information om en Robert J?

blev blåst her jeg betalte et alpina innstument til en e 32 som jeg aldri fikk
es
91
espla
BMW 645-04
Hej

Har någon handlat delar av robbanblomman Västerås?(ligger på reservdelar till salu) Han verkar ha mycket reservdelar. Som sagt det är ju inte alla som har rent mjöl i påsen.
happygrus
Jag har handlat en gång av Robbanblomman och kommer nog göra det igen, han skickade paketet som postförskott. Mycket nöjd.
Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

Det är nog inte samme kille som blåst mej, jag har däremot provat maila robbanblomman ett antal gånger i andra ärenden, men han har aldrig svarat så jag har handlat e32-prylar på annat håll.

es
91
espla
BMW 645-04
Jag mailade honom för ett tag sedan och fick svar direkt. ska köpa lite delar av honom. han verkar reko i alla fall..
Gy
55
GyZeN
BMW 540IA Touring 1998
Jag köpte lite grejer ifrån en Robban någonstans... Hade inga problem med de. Men det betalade jag med postförskott... Så detta kanske inte är samma person. Gick hur smidigt som helst!

Hoppas att det löser sej

Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

Jag kan nu lägga till Robban i Västerås som en person som står lågt på min lista av dugliga människor. Jag har som sagt mailat honom tidigare angående delar men aldrig fått svar. Förre veckan svarade han snabbt som blixten på några mail och skulle skicka kontonummer till mej i söndags. På måndag på lunchen skulle han skicka delen (som är avgörande för att få igång V12 dubbelturbon). Inte ett ljud sen dess och han svarar inte på mail.

Ska det vara så j-a svårt att stå för vad man kommer överens om....

OBS! Jag är inte blåst på några pengar av denna kille, han verkar bara inte få till det...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.