|
|
|
|---|---|
|
Länk Vettigt Pris, Sv-såld, hyfsat få ägare, det är väl det positiva...veden invändigt + avsaknaden av utrustning lockar ju mindre.....kanske därför den inte blivit såld än! i vilket fall som helst ska jag kolla på den i helgen.... | |
|
hehe "veden" är ju lätt och inte så dyr att byta ut. den har iaf helskinn som för mig är nästan viktigast. det som saknas tycker jag är HK-paketet, och eventuellt sollucka. personligen tycker jag det är ett plus att den saknar navi. (de är omoderna och fula, och min Garmin funkar 10 ggr bättre.) nu gillar jag tyvärr inte blå bilar, annars hade den varit intressant. åk och titta på den, och berätta sedan. lycka till! |
|
|
Mycket speciell kombination med trä och ljusgrått skinn men det är ju smaksak. Priset är bra fast den saknar H/K-ljud, 19", navigation, ev. lucka, samt att den verkar vara vinterkörd då det medföljer vinterdäck vilket brukar synas med mera stenskott och slitage. Kan vara en bra affär om bilen är fin och man gillar kombinationen färg och inredning. Det verkar vara bytt blinkers då inte original ser ut så där. /Micke Länk |
|
|
ta en titt på min: Länk den har den rätta utrustningen /anders |
|
|
eller min: Länk ;) //G |
|
|
Fina bilar ni har ! Sådär ska annonser se ut. Tydligt å klart me förnamn och efternamn, och inte som herrar på Blocket som heter bmw och har kontantkortsnummer :-) Undrar hur många Herr bmw skojare d finns ? Nån som har ringt till herr bmw ? |
|
| Bilen från den första länken har jag sett rullandes i Halmstad ett antal gånger, Dusan Duric (ex fotbollsspelare i HBK) som ägt den, eller om den stod på hans bror vet ej, och den ha verkat vara i bra skick de gångerna jag sett den. | |
|
Hej alla! Nu har man äntligen blivit med M3 igen.....sitter med ett STORT leende! Dusans kärra i Halmstad visade sig vara i mycket bra skick! Känns skönt o coola ner sig nu efter att ha farit runt halva Sverige p provat bilar! Well dags för en tur till!! |
|
|
peddan Fan hvor trevligt.. Stort gratis.. en underbar bil dom der M3 E46..:)... |
|
|
stort grattis, peddan! blev det den blå? berätta gärna vad du fick ge. :) |
|
| Grattis grattis, är själv sugen på ngt nytt. | |
| Bapelsin: Jepp det blev Topazblau....Riktigt fin färg tycker jag, men självklart dryg o hålla ren, tur man älskar o tvätta bilen....185.000kr kostade pärlan efter lite prutande.... | |
| låter som ett riktigt klipp! :) nu kommer jag iofs inte riktigt ihåg vad den låg ute för, men det var väl en bit över 200k? | |
|
Grattis till bilen, grymt skön bil till ett riktigt bra pris, hoppas den kommer fungera bra nu och fungera många trevliga mil. /Micke Länk |
|
|
Grattis! Vilket pris var det i annonsen? |
|
| Hej! Tack allihopa!!! Det känns hundra.....bilen känns som ny trots sina 11000 mil!!..Jag lät t.o.m tjejen köra bilen halva vägen hem bara för o få se det grymt läckra bakpartiet.......he he...... jo begärt pris var 209.000....så 185.000kr känns kanon! | |
| Peddan! Jag vill se bilder? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.