|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Exakt vilken bmw är roligast runt 4000rpm? Är 3800 lika roligt som 6800 på en m3a tex? | |
|
Skriver om teorin idag kl. 15.15, håll tummarna för mig... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Klarade teorin så nu är det "bara" uppkörningen kvar... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Grattis... MVH Pelle cs4605 |
|
|
Grattis! vilken dag fick du uppkörning? Kör du som privatist eller via körskolan? ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
| Har åxå bara uppkörningen kvar. I min lilla by har vi en som kallas kuggar-kennet för han har aldrig kuggat nån, hoppas att jag får honom. | |
|
Har inte fått nån uppkörningstid än... Går på trafikskola och dom skulle försöka fixa ett återbud så fort som möjligt... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Tomas: Du kommer tillbaks till BMW om en vecka jag lovar... Polarn hade en SAAB 900 i vintras, gissa om han längta efter BMWn som stod i vinterförvar... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
om en vecka vet jag inte =) men BMW blir det säkert igen om några månader. Enda fördelen med saaben är att den går fort =) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
I morgon är det min tur att göra teorin =) MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
Lycka till! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
518i slow mobil |
Hoppas det går vägen... Komemr själv ihåg när man gnetade med prov... Skönt att slippa sånt... *nostalgisk* E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Lycka till Niklas! Tur att du slipper dom långa köerna på uppkörning såhär i vintertid... Ska du köra upp i Kungälv eller? ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Men hur gick det för den gode Cosmos? Har borde väl ha fått en tid sedan i Juni ? Eller har han krängt båda 520ier och kör numera pendeltåg? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Cosmos: Har du fått körkortet nu?? |
|
| lycka till nisse:-) | |
518i slow mobil |
Jo ,han har fått lappen... va ett tag sedan... Undrar hur det gick för nklas... får fråga honom sen... =) E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
zumpen |
Fick lämpat, sen 1 vecka efter det så körde jag halka och en vecka efter det så skrev jag på onsdagen o klarade det, och sen ringde jag på torsdagen och skulle beställa uppkörning och det fick jag på fredagen dan efter då det fanns en avbokad tid =) lagom tid för at ta ett körkot... hade viserligen haft ett innan men det var 5 år sen.. |
|
Tack! Jag klarade det, fick 60 rätt av 65 möjliga. (52 är godkänt). Japp, jag kör upp i Kungälv, på trafikskolan beräknade dem att jag skulle få tid i slutet av januari. Den som väntar på nåt gött.... MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
Då får jag passa på att önska lycka till inför uppkörningen nu då =) Körde också upp i Kungälv...Tur att man slapp göra det i Göteborg! ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.