|
|
|
|---|---|
|
den värkar vara i mycket bra skick 1 ägare och fullutröstad med allt +indviduel färg och indrening det är bland det snyggaste jag sett i en e39. skulle köpt den om jag hadde pengar över skulle inte tveka för dom pengarna får man knapt en körbar m5 här hemma. | |
|
oj här är länken Länk putte,m |
|
| den var cool, faktiskt! inte min stil (speciellt masurbjörken), men jag tycker den hade sin charm eller vad man ska kalla det. | |
|
Snygg! Jag hade gärna haft björklisterna i min bil. =) |
|
|
Jag älskar den där! Finns I M3 E46 utförande likväl. En rullar i sthlm, en nere i skåne, finns på blocket as we speak. Underbart att BMW gör denna produktion. |
|
|
Fanns även en Alpina B10 till salu på mobile förra året som hade samma färgkombinationer. ___ //Ulf |
|
|
jag har sett den cabben också, tror den finns på powerbörsen med. kombinationen funkar dock mycket bättre på M5:an. |
|
|
Den som vinterbil, och denna till sommardagarna - perfekt! Länk |
|
| Mycket snygg, tyvärr tycker 17700mil är mågra mil för mycket för det priset, även om det är ett bra pris. För ca 160000kr får man en fin original 15000milare här hemma. Men milen är ju inte allt!! | |
| Den där M3-caben såg jag på Statoil i Råckstarondellen i västerort tidigare i år. Den ser fin ut, och lät riktigt mysigt. Var en kvinna bakom ratten och två barn i bak. :) | |
|
"för dom pengarna får man knapt en körbar m5 här hemma." För nästan 17000 euro lär man kunna handla en helt ok M5 här hemma... |
|
|
Tycker ändå det är ett hyffsat pris för en välutrustad sen 01:a med en ägare i en ovanlig färgkombination trots att den rullat ganska långt. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.