AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
718

Surrar när jag försöker spela cd + tips om ny bilsterio.

az
26
azozzo
323i -99
Har ett problem med min bilsterio. När jag försöker spela cd så surrar den och vägrar spela upp skivan även om det skulle vara en helt ny skiva. Ibland funkar den ett tag men den hackar minst 1 gång per låt. Och om man ska byta låt så är det bara tur om den klarar av att spela upp låten. Den surrar och hackar sig fram mest utan resultat och någon musik. Någon som har något tips om vad det kan vara för fel?? Eller är det bara att slita ut den och kasta bort skiten?
Märket på cdsterion: Sony CDX-C5000X.

Och om det är så att den e sönder, har ni något tips om en ny sterio? Inte allt för dyr. Vill gärna ha en liknande bas-funktion som det är på sonyn. Grymt bra bas i "D-bass" funktion som finns på den.

HJÄLP MIG!!
az
26
azozzo
323i -99
Radion funkar annars fin fint. Men vem orkar lyssna på all smörja som de spelar där??
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Jag hade ett liknande problem med en cdspelare i en dator, fast den hittade ingenting alls. Den bara surrade och verkade leta utan att hitta. Du behöver nog byta stereo. Men jag har tyvärr inget bra tips på en annan stereo. Det överlåter jag till

Innan du byter kan du ju prova att köra en rengöringsdisc om du inte redan har gjort det. Det finns säkert på clasohlson.se.

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
ad
19
adde118
320, 2004
om du nu ska köpa ny så tycker jag att nakamichi-maskinerna passar in bra i dmw´s inredning plus att de låter gudomligt..enligt mig iaf :)
az
26
azozzo
323i -99
Ska testa att köra en rengöringsdisc, så får vi se om det går bättre
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.