|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Behöver veta vart jag kan investera en ny avgasklämma till min E36, är nämligen så att det den gamla har gått sönder, och biverkningen av detta blir ett litet glapp i avgasröret, och då läcker det ut avgaser. Det jag söker efter är den runda saken som sitter vid skarvningarna så att röret sitter ihop helt! Om ni inte förstår vad jag menar så, skriv det snälla. Nu får ni göra ge mig svaret på fråga men :) Tack på förhand! Mvh Daniel. | |
|
E d skarven precis efter katten du menar eller!? Isf tror jag inte att du kan byta den. mvh johan |
|
|
är det de två lösa "klämmorna" (ca 10mm tjocka eller så) med två skruvhål i varje? Det finns nya org att köpa, det gjorde jag. |
|
|
Kolla upp vad du har för diameter på röret och knalla in på typ OK/Q8 eller Mekonomen/Biltema och köp en klammer. Den är i två halvor som skruvas ihop så det borde inte vara problem att få dit den. Är dock inte riktigt 100% säkert att du får det tätt, men värt att prova. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.