|
|
|
|---|---|
|
Så här ser den ut Länk Några förbättringsförslag? __________ | |
|
Hej. Lite beskrivande text om hur den är i skicket och hur den känns att köra vore inte fel. T.ex "Går mycket bra i motor och växellåda, inga som helst missljud. Känns tight och fin i styrning och chassie". Ja eller nått sånt :) Försöka beskriva den så gott det går helt enkelt. |
|
|
Tycker du skall skriva om att den allt fungerar som det skall istället för att skriva om problem som inte finns. Blir konstigt att inleda annonsen med att skriva om "den har inga pixelfel" etc. Förstår du resonemanget? Svensksåld felstavat. |
|
| ...gud var mitt inlägg blev konstigt. | |
| Haha jag noterade inte att det stog "svenksåld". Det läste man förbi bara ;) Inget farligt med andra ord =) | |
|
Håller med Grandy, problem som inte finns uppfattas ofta som att det är något som är fel men att man räknar upp annat som inte är fel istället. "Inga pixelfel..." kan bytas ut mot "Alla pixlar fungerar..." så får man en positivare känsla. Dessutom skulle jag nog skriva registreringsnumret, trots att man kan se detta på bilden. Det kan kännas lite som "kolla du, här finns inga lik i garderoben". Sen är ju frågan om det är så positivt att dra upp besiktning och skatt just i det här fallet. Det är trots allt bara lite drygt 10 veckor kvar tills besiktningsfönstret öppnas för den... Att poängtera att saker fungerar bra ger bara följdfrågan "Har han haft problem med det tidigare?" till den kritiske potentielle kunden. Undantag: klima/display/fälgar som en del säljare inte påpekar när de är trasiga/pixelfel/skrapade. Annonsen är i grunden bra. Bra struktur, ren och lättläst - det ger en positiv känsla till bilen. Faktiskt min favorit bland annonskategorier. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Nu har jag gjort lite små korrigeringar, får tacka för input! __________ |
|
| Mycket bättre, känns mer positiv! Lycka till med försäljningen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.