|
|
|
|---|---|
|
Hei hei. Kan noen hjelpe meg med min klikke/klakke lyd fra motor/ automat kasse. Lyden høres nærmest ut som om register kjede er for lang. Men, når jeg lytter mere nøye, høres det ut som lyden kommer fra bak kant av motor, "konvørter" eller automat kassen. Har vært under bilen i dag og "lyttet". Den er svakere når den er i gir, og helt borte når motor/ gir er helt kald. Høres også best under bilen. Det er ikke noe olje problem, og som sagt høres det mest ut som lyden kommer fra konvørter. Km på bilen er ca 14000 mil. Noen som har tips..? Jeg er meget takksom for tips da lyden irriterer meg kraftig...!! | |
|
Hei. Er det ingen som har en ide.? Kanskje ikke så lett å forklare.... Er det mulig at det kan komme en sånn lyd fra konvørteren, altså en metallisk klikke lyd..??? Takker veldig for svar... |
|
|
Svårt att säga nåt när man inte hör ljudet live, har du en kamera/mobiltelefon med ljudupptagning så kan du spela in det och lägga upp på youtube eller liknande. Åk gärna till nån kompetent verkstad så han får lyssna att det inte är nåt akut iaf... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.