|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har ett skumt problem med ljudet i stereon, det kommer och går. Högtalarna funkar, PDC piper i dem och telefonen låter. Har köpt bilen ganska nyligen och ljudet funkade då. Jag satt och lekte med navigatorn och testade att höja ljudet på rösten och det funkade bra. Sen när jag skulle slå på radion var det tyst, CD funkade inte heller, inte heller att höja/sänk ljudet på röstnavigationen I söndags höll jag på att städa bilen och tändningen var på, lekte lite mer med stereon, bla BMW assist. Ingen ljud från radio/cd men när jag startade bilen fick jag ljud! Körde på söndagen med ljud, allt ok. I morse spelade CD'n 1 låt bara och när nästa låt skulle börja så var den tyst igen, Radion likaså. Grejen är att när jag har fått igång det har jag inte gjort nåt speciellt. | |
|
Hej, du har troligen en kass radiomodul. Se tidigare inlägg för tips om diagnos och anledning. /Andy |
|
| Ok, fast navigatorn är helt ny, den gamla stals i somras. Men radiomodulen kanske sitter nån annanstans? | |
|
Radiomodulen sitter på annan plats, sök i forumet s¨hittar du ett par symptom och tips på felsökning. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.