|
|
|
|---|---|
|
Är extremt nöjd med min bil men det finns alltid någon sjuk gen som gör att man ska jaga efter något annat än det man har så frågan lyder: Vad tro panelen att denna bil kan inbringa vid privat försäljning. BMW 330ci Årsmodell 2003 11700mil En ägare innan mig som köpte bilen ny (svensksåld) Fullservad med en insp.2 senast. ca 700mil till oljeservice. nya sommardäck i våras Helt okej vinterdäck på lm-fälg utrustning utöver standard: Komfortpaket Exklusivpaket Harman/kardon Vet inte vad som ingick i exklusivpaketet men bilen har iaf pdc, elstolar med minne osv. Det som finns att fixa på henne är en ny vindruta pga stenskott. Bilder: Länk Länk Ska bli spännande att se vad ni tror. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Hejsan, sålde precis nyss en 330ci -03 fast med 6200mil och ingen H/K stereo, hel skinn eller vinterdäck. De småfel som fanns var en liten p-skada i fronten, repiga fälgar och något skeva bromsskivor fram. Den fick jag 150' för, så säg att du får något sådant du med då eller kanskle någon tusenlapp mer om du hittar nån som gillar utrustning men inte är rädd för en bil som rullat en bit. |
|
|
Ungefär vad jag tänkt att man kanske kan få, ingen annan som har någon idé vad den kalla marknaden kan tycka min bil är värd? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
En 330 Ci som gått mellan 8-12.900 mil ligger nånstans mellan 150 - 170 på blocket... Sedan vad mnan får i slutpris är en annan sak. Den här bilen var jag intersserad av innan jag bestämde mig för att köpa MC istället.... Länk |
|
| Tror utrusntingen i sig inte gör så mkt... där emot att din saknar M-paket kan dra av lite.. Iof facelift vilket är bra.. Men tror det kan bli svårt för dig att få över 150 för den om jag ska vara ärlig.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.