|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skall förmodligen hjälpa morsan att sälja sin E92:a 325i Coupé. Svensksåld, stått i varmgarage, ej vinterkörd (inga vinterdäck), gått 530 mil. Är i absolut nyskick! * svartmetallic * Comfort-paket * Steptronic * ej skinn * ej navi * ej elstol Vad tycker ni är ett rimligt pris? /Henke | |
|
Om Du kollar denna annons på blocket... Länk Ej v-körd och med läder o lucka... Attraktiva tillbehör för coupéfreaks... Manuell dock! Har legat ute på blocket i 6 veckor... Så det verkar vara grymt svårt att sälja nu! Bilpriser gissar runt 260-280k... Jag tror att det blir svårt med mer än 250k i dessa oroliga tider... |
|
|
Som säljare hade jag inte sålt för under 270, inte en chans. Mellan 270-290 är min gissning. Räkna nypriset grundbil+comfpkt netto efter rabatt och dra av 10-20%. |
|
|
HFR Möjligt att Du kan ha mera "rätt" men marknaden är iskall! Finns några riktigt billiga 335.or på blocket, så... Nackdelen med Hbn:s bil är väl frånvaro av läder samt att automaten gör att vissa köpare avstår.. och så har väl årsmodell 08 den nya litersspisen som säkert är betydligt attraktivare... |
|
|
Edit: "den nya litersspisen" Skall vara: "den nya 3-litersspisen" |
|
| Tack för svaren! Morsan skall köpa en ny A3 Sportback (265'), surt att det nästan blir ett jämnt byte.... | |
| köp en lätt beggad 3,2Q i så fall, rena reapriserna nu. | |
|
Hbn! Sportstolar?? Har Du något "prutat o klart"-pris att delge oss?? Kanske intresserad"!! MVH |
|
|
Hbn! Kolla Din PowerPost! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.