AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.470

Tullinge 15/6

Sida 2 av 2
Bm
196
Bmw 600hk....
633csi-77 Holset hx50
635csi-79
323tic-82
vaddå fjolla...
jag ändrar inte bilen efter vad andra tycker och tänker och jag skrev att det var en av de snabbaste inte DEN snabbaste...

Race to the last drop!
//
619
///Peter
540iAT -99 Individual
M5 3.6 -90
316i Compact -97
Race E34 Turbo 650hp/830nm
Ville bara förtydliga att 633an utan tveka inte bara ställer sig till skaran av sveriges snabbaste gat-BMW utan även till sveriges snabbaste gatbilar oavsett märke. Dom som säger annat vet inte vad dom pratar om.

Go Stefan och Jesper

PS. sitter mina stiliga före detta fälgar på denna säsongen oxå? DS
//
619
///Peter
540iAT -99 Individual
M5 3.6 -90
316i Compact -97
Race E34 Turbo 650hp/830nm
518is jo du kanske e lite avis på 600hk, bara Gt42 snurran är större än din sur fyra......
Ki
189
Kilander
338 E30

10.32@227
Ursäkta.
jo, jag tänkte efter en stund, och kom fram till samma som du.. det är rätt FÅNIGT att montera båge för säkerhetens skull...

får man fråga i viken reklam du är med i?

Schneberger: hur går det med turbobygget..??

/Kilander

"I live my life a quarter mile at the time"
Bm
196
Bmw 600hk....
633csi-77 Holset hx50
635csi-79
323tic-82
det är inte fånigt att montera båge i sin bil.
det som är fånigt är att bilsport inte hade några krav på båge förra året och skrev att det skulle köras 10or på deras träffar.Sen vid actionmeet på mantorp så kräver banansvariga att 12sek.regeln om båge gäller och det har ju inte bilsport en aning om.jag är helt säker på att dom visste hela tiden att den gällde på mantorp men om dom gått ut med den infon så skulle det inte bli några snabba bilar=mindre intäkter!
Så nu har dom den regeln på sina träffar fast dom inte behöver på tullinge!Det tycker jag är fånigt.
ps.reklamen är med i fyndbörsen.

Race to the last drop!
schneberger
kilander : färdigt.. håller på och letar wastegate till dig !..

eller färdight. inte riktigt färdigt . men jag åeer med turbo iallfall =)

E30Mpower
Kan säga så här, att har jag otur så kommer alltså jag bara att få på en träff i år! För jag kommer inte att montera bur i min. Och det ÄR INTE FÖR ATT JAG TYCKER DET ÄR FJOLLIGT! utan för att jag vill behålla bilen i orginal utförande på sånär som i MOTORN!
Tur att inte Bmw cs har sådana regler på sinna träffar!

Kolla på Länk
Bm
196
Bmw 600hk....
633csi-77 Holset hx50
635csi-79
323tic-82
jag håller med E30Mpower.en snabb bil som ser orginal ut är alltid roligare än en snabb racebil.jag förstår att han vill ha sin i orginalskick.(mera sleeper).Min bil kommer alltid att se orginal ut.Dessutom är det roligare att åka 4 pers.och smiska bågar än att åka själv på strippen!!!!!!!!!!

Race to the last drop!
Ki
189
Kilander
338 E30

10.32@227
ok, gäller saken förra årets incident på mantorp kan jag hålla med lite grann, inte så snällt om dom visste om att det skulle bli som det blev. å andra sidan tackar man nog bilsport den dan man kultat ett par varv och överlevt. men allra bäst är ju om man slipper den dan!
jag bygger iaf allt som igentligen behövs för att åka under 12sek, vad jag har hört. kardanring, sprängskydd för svänghjul, halvbur mm.

vaför behöver dom inte ha den regeln på Tulling för..? bana som bana, eller? ska inte den regeln alltid följas då man kör på tid och tiden visas ofentligt.?

synd att du inte kommer till tulinge, hade väntat mig att få se bilen i aktion. =(

/Kilander

"I live my life a quarter mile at the time"
Bm
196
Bmw 600hk....
633csi-77 Holset hx50
635csi-79
323tic-82
vet inte varför den regeln inte gäller på txm.
har i varje fall fått den informationen från dom!
jag kommer i varje fall köra på tullinge på lördag.....

Race to the last drop!
gu
394
gurr
M5 -95
bmw 600hk.. när fladdrar det igång på lördag då?
gu
394
gurr
M5 -95
9:00 såg jag nu. ha hi ho! tack o hej
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.