|
|
|
|---|---|
| Hej, jag är ute efter kromade ändrör till 325i Coupe E92 2007. Någon som vet om avgasrörsförlängarna från 330i E92 passar? | |
|
Nej, det gör dom inte. Rören till 330 är större. |
|
| Tack Clubsport för det snabba svaret! Har läst att 330i E90 avgasrörsförlängarna passar på 325i E90. Kan man ha sån tur att dessa även passar 325i E92? | |
|
Var har du hört det? Det skiljer 3-4 mm i diameter, det kanske går men det lär inte se bra ut. |
|
|
Jag har ändrör från en 330i E90 på min 325i E90. Det sitter tajt så jag tror inte det skiljer något i diameter. Jag kommer inte ihåg om man skulle ha två vänster eller två höger för på 330i ärd et olika längd. På 325i sedan ska man ha de långa. |
|
| Det skiljer i diameter jag ska mäta på en 325 på måndag. | |
|
Denna tråd kanske kan vara till hjälp. Länk Enligt Pileman passar inte ändrören på en E92 utan bara på E90 och E91. |
|
|
Tackar för svaren. Pileman har en poäng, ändrören på min bil är snett kapade vilken gör det svårt med avgasrörsförlängare för 330 om de är raka (90 grader). Känns kanske inte helt bra att kapa av orginalrören så de blir raka... Clubsport: Schysst om du har möjlighet att mäta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.