|
|
|
|---|---|
|
Hej, Behöver snabbt råd om jag ska slå till på en bil. Jag letar efter en E61 åt farsan och följande har jag hittat för ca 180000:- (via en bekant som äger en bilfirma) En sv-såld 525iAT tillverkad 09/04 (05a då eller?) med helskinn beige och elektriska sportstolar, PDC, DSC, 6 växlad automat, regsensor, bluetooth förberedd, DVD förberedd, MF ratt (den nyare modellen som m bilarna har.Dock så undrar jag om denna har funnits 2004?Krockad?), lilla business navin, elhissar, servotronic, panorama tak, den lilla klimatanläggningen (stor - kanske?) Försök gärna besvara mina frågor inom parantes ovan och om ni tycker att bilen är värd de pengarna? | |
| Sportratten med runda airbagen (om det är den du menar) fanns definitivt som tillval då. Stora kliman har svart/silvriga vred och man kan ställa temp i på båda sidorna med varsitt vred. | |
|
Tack för svaret.. Vad tror du om priset då? |
|
| Glömde skriva att bilen har gått 10500 mil och är regelbundet servad på bmw. | |
|
Borde vara 192hk motorn då och inte 218hk varianten... |
|
| Svårt att säga. Jag har ingen direkt koll på prisbilden men efter en snabbtitt på blocket så verkar det helt OK men å andra sidan finns det många ex folk begär 220-260k för och det är ju helt sanslöst. 180 däremot verkar rätt prisvärt om skick o historik är OK | |
| Det stämmer. Gamla 192hk är det frågan om. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.