|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte införskaffa nyare bil. Tänkte därför kolla vad den kan vara värd. Bilen har ingen rost etc och har gått 16700mil På bilen sitter: *M-paket runt om *M-sänkt *M-lister runt om *M-ratt *2,5tums avgas system komplett, altså från grenrör och framåt, så ljudet och bottendraget är grymt (alpina) *tacklucka, el driven *Fönstrena el drivna *C-lås *Nya fönster runt om *M3 Gt fälgar, med nya däck *Farthållare ! *Stora Färddatorn, inga pixelfel etc *Ac som funkar bra *Vit/röda baklysen *Diff från fabrik I bilen finns: *Läderklädd ratt från fabrik *Läderklädd handbroms från fabrik *Armstöd i svart skin *m3 stolar i alcatra/mocka, både fram och bak Har glömt en massa, men bilen går klockrent, avgassystemet gör ett bra intryck och ger lite extra hp och bottendrag. Värt att notera är att M3 kittet inte är från fabrik utan att jag satt på det i efterhand. Bilen är Import. vad kan den tänkas gå för? bilder: Länk Länk mvh Jonny | |
| Ett helt annat ämne... varför har den "Extern" antenn?? :-) | |
|
Dunno, satt där när jag köpte den. Kanske ser busigare ut? |
|
|
Runt 45 säger jag - om du vill få iväg den. Annars kan du ju sätta ett högre pris och vänta. |
|
|
Ja den är ju i väldigt fint skick, men om du vill få den såld hyffsat snabbt, så 45-48K, högre pris får du vänta på, trotts allt en import.. Väldigt fin bil för övrigt :) |
|
|
Tack ! hmm trodde man iaf skulle kunna få 55k för den, men får la se, kanske bättre att vänta tills i sommar med att sälja den? värdet borde inte sjunka precis, och så kanske man hunnit sparat lite extra stålar :) mvh |
|
| Skitsnygg! Ser ut att vara i fint skick och ha rätt utrustning. Betydligt billigare än M3 att äga. Jag tror du får 55.000 kr. Kanske kan prova med annonspris 59.000 kr? | |
|
hmm, ska nog ta o prova 55.000 faktiskt, har ingen panik att sälja :) tack! tycker om att ta hand om bilen :) mvh |
|
| Bilen kostar mig 430:- månaden hel försäkring, 0.85 blandad körning med mest start stopp från och till jobbet (1mil). Går att få ner till 0.75 vid längre sträckor, så billig att äga är den ja :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.