AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.389

Bagageutrymme Z3 coupe

Är det någon som vet hur stort bagageutrymmet är på en Z3 coupe och om det går att fälla passagerarstolen.
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Har inte hundra koll på hur många liter bagageutrymmet är på men jag vet med 100% att stolen inte går att fälla...

//K
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
dubbfredda:
Eftersom du också bor i västerås får du gärna ta en provtur i min coupe, det skulle säkert svara på en del frågetecken..

ang bagageutrymmet, det rymmer mer än en E90 Sedan iallafall.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
en bekant till mig skulle sälja sin Za coupe till en kille från Gävle. och de gör klart affären över telefon. Två dagar senare skjutsar killens pappa ner killen för att hämta bilen. Min bekanta blir mäkta förvånad när killen dyker upp med två polare och en ölback. Han visste inte att bilen bara är tvåsitsig. Det måste ha varit en syn att se den tredje killen sitta i bagaget med en ölback, för de skulle prompt åka med bilen hem alla tre. (detta är skrivet på min mobil, så ha överseende med textkvaliten och att det är OT)
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
Mistafrizz: Tro det eller ej men i sommras hade jag fyra (4!) passagerare i min coupe, orkar inte dra hela historien men jag blev mer eller mindre tvingad till det..
2st i passagerarsätet och 2st ovanpå varann i skuffen, det såg ut som en kassler genom lastnätet :)

Jag kommer gäran och tittar på din Z3.
Hur ser det ut under helgen?
Ring gärna mig på 021-342182
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.