|
|
|
|---|---|
|
vilka fel har ni upptäckt . jag själv har hatt knarr instrumenbräda.åtgärdat. knarr baksäte åtgärdat .trögväxellåda. med även skramel i har nu bytt låda nu åkej. uttrampningslager bytt .stora nav släktsner av sig själv.även nav stereon volym sänktes ej vid röstmedelande från nav.byt dator 3 ggr.nu åkej. har även problem med radiostörningar likamed dålig antenn . bytt anten förstärkare bakruta dator .men det hjälper ej har upptäckt att även RDS fungerar ej på regionala sändningar P4 men på P4 riks.testat även andra bmw både 5-serien fungerar där ej heller .har varit kontakt med bmw support. och dom säger felet gäller i sverige .år det någon mer med samma fel på radiosidan med dålig mottagning ??? ps har bytt däck till ej runflat som var mycket spårkänsliga och hårda nu en helt annan bil | |
|
Jag har haft följandee fel: 1. handtagen till bakdörrarna kärvade och kunde bli kvar i öppet läge. 2. Intermittent högrekvent pipande i radion. 3. Knarrande ljud i fällbara baksätet. 4. Usla Run Flat däck 1-3 åtgärdades på grantin. 4 anses tyvärr inte vara ett fel av BMW. Run Flat däcken byttes till icke RFT efter 1500-2000 mil. Bilen blev mycket trevligare. |
|
| Den aktiva farthållaren fungerade inte vid köp men hoppade igång av sig själv. Annars har jag inte märkt något förutom att min Nokia N95 inte funkar så bra med blåtanden. Verkar finnas bot på de hos BMW. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.