|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Jag hade tänkt att köpa dessa kolfiber emblem som finns, men grejen är att jag har inte köpt min bmw än, och han som säljer undrar vilken av dessa 3 Diametrar har du på fälgarna? denna diametern? [URL=Länk [URL=Länk Eller denna? [URL=Länk [URL=Länk eller denna? [URL=Länk [URL=Länk Tacksam för hjälp för vet inte vilken av dom jag skall ha , då jag inte inhandlat min 323ci än | |
|
Hej och välkommen till AutoPower forum! Omöjligt att veta då det är olika diameter på olika originalfälgar. Man måste alltså således mäta. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
satan det blev fel med länkarna här kommer de som funkar denna diameter Länk denna? Länk Ellerr denna? Länk |
|
|
Som sagt, du måste mäta. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Har du bestämt dig för vilken 323 du ska köpa och vet du vilka fälgar som sitter på? Om du vet vilka fälgar så kan du gå till BMW och fråga, hitta en bil på stan med de fälgarna och mäta, lägga ut en bild på fälgarna här så kanske någon har likadana och kan mäta. Men det enklaste är väl att köpa bilen först och sedan beställa emblemen... ___ //Ulf |
|
|
Jo det är klart men Att köpa dessa emblemen skulle bli en liten triggning till att köpa just BMW :) är så att jag är 18 och Skall köpa bil men har inte alla pengarna än. Mvh // Robin |
|
|
varför just en 323? |
|
|
Ja du för dom ligger i den prisklassen jag har råd med och jag vill inte ha nån sunkig 95-97a är så tråkiga , men har en hel del planer för min 323ci så ta de lungt :) kommer bli bra jag lovar . men en fråga till finns de någon till salu sektor på denna sida? |
|
|
PowerBörsen i menyn till vänster. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.