|
|
|
|---|---|
|
Hej. Någon som provat Pierburgs luftmassemätare 7.22684.09.0 till en 136hk 320d? Länk till denna: Länk Detta är endast sensorn så man måste behålla sitt gamla hölje. Attraktivt pris har den i alla fall och enligt Pierburg själva är den bättre än Bosch orginal. Som sagt, någon med erfarenheter? | |
|
Backard.. Läser du möjligtvis detta inlägg?? Var från ditt inlägg i en annan tråd som jag fick nys om Pierburg. Finns det någon som hört om denna LMM (HFM) som inte har direkt egen erfarenhet. Alla rykten mottages :o) |
|
|
inte pierburg, men Löwe har jag skaffat och den funkar klockrent Länk har just en sådan oanvänd om du är intresserad för (nypris inkl frakt) -10%. tänk på att du måste låta BMW lägga in mjukvara för den uppdaterade HFM'en avsedd för 150hk, som detta är. |
|
|
Nu läser jag inlägget. Jag har inte testat 09 än men det blir en sådan när/om min pajar. Har testat 08 förut och det funkade bra. Det finns en firma som heter Air mass meters Länk Där kan du få mer information. Här Länk finns det lite andra alternativ. |
|
|
Backard.. Har mailat airmassmeters.com. Har du köpt din där eller varifrån? Vad kosta den? HFR.. Tack för erbjudandet. Du kan väl pm:a mig om vilket pris vi talar om. |
|
| Nej, jag köpte av car parts berlin. Minns inte exakt pris men det landade runt tusenlappen. | |
| Fick hem och monterade en Pierburg enligt ovan idag. Efter en liten provtur verkar allt fungera som det ska. Beställde från airmassmeters.com. Totalpris med frakt ca 1350:- | |
| Kul å höra att det funkar :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.