|
|
|
|---|---|
|
Ja åtminstone tills vidare! Det som återstår är glasfiber huv, montera en vinge och diffusor och Stoptech big brake kit.... Efter 10 månaders väntan har jag äntligen fått tillbaka bygget, som är taget många ideèr från BMW Z4 motorsport. Lacken är Snow white pearl och tangelo pearl på speglar och stripes. Hoppas ni gillar resultatet: Länk Peace out | |
|
I´m impressed! Skit snygg =)) Hoppas du inser vad det här betyder för min M Coupé ;) Mmm Coupe |
|
| grymmt snygg men gilalde inte riktigt färgkombinationen | |
|
Riktigt najs bygge! En gtr vinge och racingfälgar skulle vara fulländande. |
|
|
Nice! Tycker i vanliga fall inte om vingar, men på den där bilen skulle det nog bli riktigt snyggt! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
99 av 100 stylade bilar faller inte mig i smaken men denna var riktigt trevlig. Lite konstruktiv kritik: Splittern tycker jag inte du skulle integrerat med fronten. Sätt dit en lös läpp som på rejsbilarna, plywood är riktigt rejsigt men jag skulle tro att du föredrar kolfiber. Gärna justerbar med vantskruv. Fälgarna skulle ha varit snäppet rejsigare, gärna svartlackerade med en orange pin stripe. Annars ett imponerande bygge! |
|
|
Ser fin ut - För tankarna litet till Richard Göranssons vln racer. Fast den var ju en coupe i grunden. Länk |
|
|
Kul att bygget är klart för tillfället ;) Blev jäkligt bra! |
|
| är inte denna bil med i senaste bilsport?? | |
| jo den är med bland förstasidorna | |
|
Nice work. :) Men du skulle kollat karosspassningen lite bättre mellan Tröskel/dörr/framskärm. Ser inte riktigt "flush" ut. Bättre en tia i näven än en tjuga i foten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.