|
|
|
|---|---|
|
HEj, jag undrar vad det är för skillnad på de olika ljusystemen till en E60? De jag tänker på i första hand är: 1. Hifi 2. Hifi Professional Logic 7 3. Individual Audio men även intressant med info på "bassystemt/n" | |
|
hej se mitt inlägg ungefär halva sidan ner Länk |
|
|
förstärkeri: std -systemet: HU's inbyggda 4x25 ILS-watt driver "basar", mellanreg o ev diskanter hifi: adderar slutsteg 2x40w för basarna under stolarna, placering sidopanel bak. hifi prof /logic7: extern slutsteg driver hela systemet; 7x40w diskant/mellanreg, samt 2x70w till basarna under stolarna. individual: extern slutsteg för alla kanaler, inte koll på fördelningen av effekt, men totalt 825w. hifi, hifi prof och individual har basar med 217mm diameter. std har 160mm, med distans. std har högtalare tillverkade av Philips, Hifi och Hifi prof har tillverkade av Harman/Becker. Individual använder en mer exotisk leverantör jag inte minns namnet på just nu. |
|
|
Tackar så hjärtligt för utförligt svar :) Känns som att det är du som svarar på mina frågor... Tyvär så verkar det då som att jag har Hifi systemet och inte Logic 7 som jag trodde, i alla fall tills jag nu nyttjat bilen såpass mycket att stereon används flitigare än gaspedalen och därmed motorljudet :( Men men, får la leva med det och lyssna på hemmastereon lite mer i stället :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.