|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag vill minnas att jag läst att satserna från GE inte sänker som utlovat på BMW E39 här på forumet? Att stoppen mot spindeln på dämparna sitter fel och att dämparna hamnat för högt upp = ingen eller marginell sänkning. Kan någon bättre vetande redogöra? För annars är det förstås väldigt bra pris på grejerna från GE. De verkar också bra och trevliga att ha att göra med enligt mina egen erfarenhet av dem. ------ BMW CS #04839 |
|
|
Angående byte av stötdämpare,fick jag en kul offert från BMW i Eskilstuna. 16840:-kostar det att byta dämpare runt om,min 525I-95 Executive har precis passerat 20000 mil och det känns som att det behövs ett byte.Är väl miltal då de börjar ge upp.Ska man byta fjädrar samtidigt,eller är inte det nödvändigt om de inte är av? Vet nån ett billigare alternativ än M-bilar i E-tuna.är jag ytterst tacksam för svar,känns inte värt att slänga ut så mkt pengar på en så gammal bil.Kan ju inte skrota bilen,ingen rost,går oerhört fint och all el funkar. Micke |
|
| EOS, det är ju inte kul när ett stördämparbyte ska kosta "nästan" lika mycket som bilen är värd..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.