|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha sålt min M5-92,har jag alltid varit i tankarna på att köpa den igen.Denna gång för att behålla den.Körkänslan som den bilen har glömmer man aldrig!! Jag är ute efter en Touring den här gången,men hittar jag en sedan som verkar vara rätt så kan det bli det oxå.Har sett några på blocket men vet inte om det är nåt att ha. Det finns inget bättre ställe än här för att fråga om hjälp,så hjälp mig hitta min M5:) Mvh | |
|
Just nu finns det ingen touring som verkar helt perfekt. Inte i Sverige, men väl i Tyskland finns det ett par. Om du kollar i M5-forumet Länk så hittar du nog info om de flesta genom att söka på regbokstäverna eller chassinumrets slutsiffror. Annars är det bara att ställa en fråga där (i touringdelen). Över 60% av Sveriges E34 M5-ägare finns på den sidan. ID måste ordnas först men det är enkelt. Utrustningslistor och historik (i den mån tillgängligt) kan ordnas på alla M5. Jag är gärna behjälplig om det skulle vara något särskilt önskemål. En kontakt med touring-registret Länk är inte heller fel om man vill vara noggrann i sin undersökning. E34 M5 register Sverige |
|
|
Tack för ditt svar,jag ska bli medlem där på en gång! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.