|
|
|
|---|---|
|
Bilen är röd,helt helt nylackad.Det sitter 19" fälgar på(ovanligt).Bilen stals i lördags i Karlstad.Om du vet nåt eller sett bilen så vänligen maila eller kontakta polisen...Hoppas på lite tur... | |
|
Synd att man inte får ha saker i fred.. Hoppas att du hittar den.. eller kanske inte, den kan ju se ut som fan.. Hoppas att allt löser sig för dig iallafall.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
|
Bilen e hittad...fast den är i okörbart skick...smälld med andra ord...jättekul...Har inte sett den än...undrar om de går o laga eller om de blir skroten...Nån som vet EN bra riktverkstad som gör 100%-iga jobb??Den är självklart helförsäkrad men ändå... |
|
| Lennart Sääf borde väll vara rätt bra på det...... | |
|
usch, vad tråkigt! Ska det vara på det viset?! |
|
| Stackare! Aldrig kul.... avundsjuka/hasch-pundare kan ställa till med mycket odåga! =( | |
|
Det värsta e att bilen precis blev klar,den va nästan i utställningskick,inga stenskott mm.Nylackad o underredsbehandlad med splitt nya 19"... |
|
E30Mpower |
Fyfan vad trist med dessa människor som har svårt att veta vad som är mitt och ditt! var fälgarna kvar? Kolla på Länk |
|
Har inte sett bilen än....Men bilen var ej körbar.De som kan va orsaken e 1:Sprängd/skuren motor eller drivlina 2:Smälld så den ej går köra 3:Bilen saknar hjul.... Hoppas de e de sistnämnda o att de varit "vänliga" nog att palla upp bilen ordentligt... |
|
|
Har kollat nu på den....Trasig fronspoiler,bortsliten M-vinge,skavda fälgar,bucklig framskärm,demolerad startnyckel hål, samt uppbruten passagerar dörr....Som tur va kom de bara max 2mil med bilen eftersom de fick soppa torsk sen...Det är en fördel me LITE bensin i bilen eftersom tjuvarna ofta drar sig för o tanka...Nu återstår bara försäkrings eländet...Vill ha hela bilen lackad igen,för hur snyggt e de med en röd bil i 2 nyanser??Lite jobbigt dock då den va helt nylackad men ja ska kämpa för att få hela bilen lackad igen,för nån två-färgad bil vill ja inte ha....För övrigt finns bilder på bilen i galleriet med de gamla fälgarna, ägare Marcell.... |
|
|
Jag tror du kan få den inlöst av bolaget. Kanske är lika bra för man vill ju inte ha tillbaks bilen om den är misshandlad. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Ja vet inte jag...Har ju som sagt lagt ner över 20" på lack,9" på underredsbehandling samt 26" för fälgarna...O de lär väl typ bjuda 60-65" för den, o de kan de glömma!!!Det var faktiskt inget fel på bilen för stölden,precis ALLT funkade...Besiktningsmannen skalla kolla bilen imorgon.Det tråkiga var att ja hade tänkt o värdera bilen o fullvärdesfärsäkra den men nu hann tjuvarna före...Men skicket på bilen framgår fortfarande klart o tydligt....Har dock inte kunnat starta den,men ja antar att den klarat sig....Fortsättning lär följa... |
|
|
Fy Fan vad jobbigt! Det är ju inte kul när man inte får ha grejer för sig själv.... Men du kolla upp denna sidan Länk Denna larm borde du skaffa dig har väntat länge på den men nu finns den i sverige...du kommer att få veta på direkten när bilen har stulits till din gsm telefon och sen kan du spåra den på internet var de befinner sig eller vart den är på väg... Hoppas det går bra med försäkringen.. Mvh BMW 4ever |
|
|
Dawwe: Tyckte att jag såg din M5 för ett bra tag sedan på OK på Wåxnäs. Trodde först att det var en 3,8. Det finns en 3,8 i Karlstad, en röd, men han har ju de vanliga 3,8-fälgarna. //Schnitzer |
|
| Vart stod bilen när den stals och vart hittades den? | |
|
Scnitzer: Japp de va nog min bil du såg...Fast då hade ja nog fortfarande min äkta 17" Scnitzer fälgar,som för övrigt e till salu... Bilen stals i Skoghall o hittades i ett industriområde....Numera står den på verkstad för att återigen bli en hel o fin bil.... |
|
|
Den såg ju bra ut, men tråkigt att den blev stulen. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.