|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
20" går nog men utan däck fråga en som har provat. |
|
| haha nice men bak borde man få på 20" iaf.. med spacers så blir de kalas. | |
|
Nybliven z-ägare med 17" Alpina Classic (1995) Länk /// lee |
|
|
Original 17" M Roadstar Länk |
|
|
BBS Challenge 19" Länk |
|
| andre300: riktigt snygg bil du har :D | |
| 18" M5 Länk | |
|
På min sitter det 19" VMR v714, från staterna. Länk |
|
|
Jag har funderat på dessa: Länk 10000:- med frakt och alla avgifter. Någon som vet något om fälgarna/företaget, hur de packar och så vidare...... /Anderz3 Länk |
|
|
snygga fälgar och ett bra pris, är det 10k med däck, skickat och klart? Tyvärr har jag aldrig stött på företaget innan, varken här eller på diverse amerikanska/engelska BMW forum. Men lycka till med köpet. /andreas. |
|
|
scheller Priset är utan däck men frakt, tull och moms ingår i priset. /Anderz3 Länk |
|
|
ok, men det är fortfarande ett bra pirs känns det som. Dock svårt att säga något om kvalitén på fälgarna. Men skall man tro Mike så verkar dom ju vara bra. :) Vad får du pröjsa för liknande replicafälgar i sverige? /andreas. |
|
|
Vem är Mike ?? Har ej hittat dessa fälgar i sverige, det var någon som sålde på blocket för något år sedan. Priset var ca 10 Tkr Är det någon som vet var man kan hitta dessa i sverige får han gärna höra av sig. /Anderz3 Länk |
|
|
Nu sitter det 18" CSL på ;) Kolla på länken /Anderz3 Länk |
|
| andersz3: haha snyggt :D | |
|
Perfekt :) Dom kommer passa bra på din röda Z3:a. Mike, är han som har företaget antar jag... han skriver under ett utlåtande om fälgarna under bilden och infon :) /andreas. |
|
| BBS LeMans i 18" | |
|
Original 17"M Fälgar. Tycker dom är snygga! Klabbarparn |
|
|
Orginal styling 18 runtom, 17". Dock nya sedan i våras som inte hunnit bli monterade. Blir till våren. (Se bild). Länk Min Z3. Länk |
|
|
Jag hade M5 (e60) 18" Jag tyckte det såg riktigt bra ut, men smaken är som baken! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.