|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Gardda; Hartgefälgarna gör sig riktigt bra på z3c - riktigt snyggt! Imix; Daytona är också ruskigt snyggt på z3c men jag kände att jag ville prova på ngt nytt denna gång... =) |
|
| tvesovla: tror jag såg din bil vid liu idag.. hur som hellst så såg den riktigt bra ut :D | |
| Haha, jasså!? Får tacka så mkt för lovorden och det kan mkt väl stämma - var och cirklade vid a-huset runt 10-tiden... =) Pluggar du också vid universitet trots att du bor i södermanland!? | |
| By the way; Kom fram nästa gång och hälsa! =) | |
| hehehe har inte ändrat i min profil.. bor numera i linköping... den stog parkerad nära a-huset :D | |
| Trevligt! =) | |
|
asa 19tummare. lite stora igentligen men de e stiligt. sänkt blien med. så har bara knappt 2 centimeter mellan hjulen o skärmen. Länk |
|
| Sitter som en smäck! =) | |
| jajjamen. sjukt gött.. vore dock lite roligare med m motorn. men de får dröja lite | |
|
Vet inte om detta funkar med facebooklänk, men jag har original 5 spoke 17 tum. 225 fram och 245 bak. Länk Z3 / 2,8 / 1998 |
|
| Funkade inte, antar att man måste vara medlem för att kunna se... =( | |
| funkade fint för mig :D ser völdigt stilren ut | |
|
min min sitter det Y-rondell 17" are på ser nästan ut som dom på bilden nedan... Länk ska lacka om dom i vinter nån som har tips på någon schysst färg bilen är silverfärgad... är själv inne på nån mörkare färg men nån som har nått annat förslag som kunde vara snyggt??? |
|
| ekrarna svarta o kanten som den är :D alternativt ekrara gråa och kanten som den är | |
| ja jag är inne på nått sånt också, tror de kan bli snyggt... | |
|
Vet inte vad fälgarna har för beteckning men de satt på när jag köpte bilen, som för resten är Italien-importerad. Länk |
|
|
soomg: dina fälgar heter Style 78 Mvh Henrik |
|
|
Original 17" split Länk //Rob |
|
|
de e ingen som har fått på 20 tummare? vore lite roligt o se. /jake |
|
|
20 tum ser ut som skit på Z3, redan 19" är för stort tycker jag. Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.