|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| som rubriken lyder så undrar jag vad ni gör med för fälgar på era z3:or..gärna bild | |
| BBS CKII bild: Länk | |
| såg riktigt nice ut... tycker att bbs passar så bra på z3:an speciellt challenge | |
|
BMW Original Krysseker 42, 16": Länk /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Dessa skall det givetvis vara...vet inte vad de heter. Länk Riwa |
|
|
riwa: Snyggt! Krysseker 42 split vill jag minnas att de heter. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
AC Schnitzer type II racing Länk |
|
|
Jag har några olika omgångar att skifta mellan. Alla är 18" RH Phoenix OZ AC-Schnitzer Rennsport type I Split AEZ Icon X Inox Har även haft dessa fälgar på bilen under tiden jag ägt den: OZ Futura Split BBS RSII Split M-Roadster orginalfälgar Behåller jag bilen så kan det nog bli flera uppsättningar, jag gillar att byta fälgar då och då. Mvh Henrik |
|
|
Länk M-Motorsport 18" |
|
|
19" VMR v714 18" Rial Daytona race Bilder finns i mitt galleri. |
|
|
M3 18" Länk |
|
|
19" M6 "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
|
Breyton... Länk |
|
| hur är det att åka med 19"??? | |
|
Vid lugn planerad körning upplever inte jag någon större skillnad från 18" men så fort de börjar gå undan så stöter de rätt bra. "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
| Det roliga är att jag upplever ingen skillnad alls på 17 och 19 - bilen känns nästan bättre med 19... =) Stötigt är det verkligen inte så länge inställningarna är rätt gjorda samt så länge jag kör med bra däck... | |
|
tvesovla Då har du bra vägar i ditt område. Häromkring suger vägarna! "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
|
Rial Daytona race 10x19 Länk |
|
|
HARTGE CLASSIC 8, 9x19 Måste dock skaffa nya spacers bak då mina gamla var på tok för breda. där av de konstiga utseendet. Länk mvh/Henke |
|
|
"imix"... din bil måste vara bland en va dom snyggaste z3:orna man sett. Hel-rätt med rail daytona!.. Om man bara ändå hade haft råd att köpa sånna! mvh/henke |
|
|
BBS RKII 8"x17" fram och 9"x17" bak //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.