|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har min bil ute till försäljning, jag antar att jag eventuellt gått ut med för högt pris, men vad tror ni ett slutpris kan landa omkring? Några tips ang. vad som bör vara med i annonsen som jag missat eller som skall tas bort? Länk till annonsen: Länk | |
|
Bra annons tycker jag, ger ett seriöst intryck - bra bilder. Priset är väl OK också, slutpris kring 135' kanske...men svårt att säga med dagens marknad. Lycka till! |
|
|
En fin bil men jag tror du får svårt att få ut så mycket som 135'. Hade det varit en coupé eller milen varit 10-12' så är priset mer realistiskt. Gissar att du får gå under 130' för att få den såld men jag har du tur så är jag onödigt pessimistisk ;) ___ //Ulf |
|
|
Blev en konstig avslutning...ska vara: "Men har du tur så får jag kanske fel...;)" ___ //Ulf |
|
| Tack för era synpunkter, vi får väl se hur det slutar, blir nog att sänka priset om någon vecka ifall ingen visar intresse. | |
|
om du har bråttom så sätt den på 129k. då får du nog 125k ganska snabbt. bara en gissning, men men... lycka till! |
|
|
Annonsen är inget konstigt med utan det är nog priset. Kanske att du kan berätta mer om importhistoriken (importerad av vem och när exempelvis) Jag missade för ett tag sedan en perfekt svensksåld 330iA sedan 11000 mil på mätaren för 129'. Jag skulle inte vara beredd att betala mer än så för din dessvärre. //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.