|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja ha lite tips o råd angående köp av leksak. vågar man köpa en turbokonverterad BMW om man inte är bilmek?? Budgeten är ca 100-150´ tusen Vill inte att den ska vara en ren racebil utan de måste vara hyfsat gatvänlig om man säger så... kom gärna med alla typer av synpunkter och vad jag bör tänka på ! Mvh Nollåttan | |
| Om avsikten är att inte behöva skruva en del med bilen så skulle jag avråda. Köp en M-modell istället. | |
|
Jo,jag hade em M3 tidigare, men jag vill ha mer pulver helt enkelt. Och skruva en del gör inget,men vill ju inte ha nåt som rasar så fort man kör. hur mycket pulver klarar typ en m3 innan det behövs tex annan kardan mm? |
|
|
Länk Denna verkar hyfsat "lättmekad"... ;) Mvh |
|
|
Priset går nog att få ner en bit om du dyker upp med kontanter... Mvh |
|
|
rob_t_j72: Den ser lite .. GRÅ ut. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
men varför denna framför en M5 E39? som man kan åka till besiktningen med? trevlig stereo dock. |
|
|
esadh: Jupp, trevligt för oss som gillar diskreta (okej,okej, tråkiga då) kulörer. ;) ________________________________________________________________________ HFR: Om jag förstått det hela rätt så är den bilen svensksåld med de prylarna original och då är det inget som behöver "åtgärdas" innan besiktning. ;) Mvh |
|
|
Då hade jag nog valt en M-bil ist.. Men som sagt så vill jag ha mer pulver.. 450-500 hk nånstans är drömmen iaf... |
|
|
Så egentligen undrr jag om man vågar köpa typ den här? Länk |
|
|
eller Länk |
|
|
Jaha? Du skrev att du inte ville ha "en ren racebil utan de måste vara hyfsat gatvänlig" så det var därför jag trodde att de inte verkade passa... Räkna med att de inte är besiktningsbara med turbo, samt att de antagligen kräver lite mer mek... M3:an kan med E85, ännu större spridare (och helst annat sprut) laddas ca. 0,9-1bar och hålla bra som den är nu, behöver o-ringas m.m. för att våga ladda ordentligt. 327 är "färdig", den borde vara o-ringad men det står inget om det? 1 annat rått exemplar, min favvo: Länk 2 lite "finare": Länk Länk Om du kan tänka dig annat än BMW, men de är knappast mekvänliga: Länk Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.