|
|
|
|---|---|
|
Hej jag skulle vilja ha lite hjälp och tips, vill trimma min 328 -96 vill komma igenom bes så vill sugtrimma den vart får jag tag i delar och vad ska jag ha för nått? Tack på förhand MVH Mattias | |
| Extraktor-rör, chip, luftfilter, och en annan kam är väl det du kan göra. Sen gäller kompressor eller turbo. | |
|
Länk Av bilden att dömma finns det precis som det står i MASSA andra trådar att ett annat insug kan göra nytta på just 328. Insuget med stora kanaler är 325insug å dom små är 328insug.... |
|
| vad kan man få ut av att porta,plana,sportluftfilter,race kat,exktraktorgrenrör,värre kammar o chipa?finns et något mer man kan göra utan att det kostar skjortan? | |
|
Ja det du räknar upp riktigt gjort borde du inte få till under 20000:- iaf? 330 insug med annan givare? 5000:- extraktor av ''billigt'' märke 4000:-? Riktigt filter med avskärming 3-4000:? Kammar? 5000:-? och uppåt bara en ren gissning. Ska du sen portata toppen vettigt så skulle jag tro att det kostar xx xxx:- Mappa gör ju TS motor för 5000:- Chip funkar knappast med dom moddarna... |
|
| mena mest vad man kan få ut av de i hk;) men tack ändå=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.