|
|
|
|---|---|
|
hejsan bytte mitt batteri på min 525i-94 med stora färd datorn, och då blev det miles och farenit på mätaren inte så kul tycker jag är det någon som vet hur man kan fixa detta? vet hur man byter på check kontrollen med det hjälper väl bara på visningen på trasiga lampor och div annat m.v.h joakim | |
|
Klippt från bimmer.se; Kan man byta språk i färddatorn? Som default värde så visar din OBC all info på tyska, visst går det att förstå vad dom menar efter att ha kikat i manualen men det finns faktiskt ett antal olika språk som du kan ändra till! Svensk språket finns tyvärr inte men dock Engelska som är helt ok för mig i alla fall. Så här gör du för att byta språk. 1. På instrumentpanelen har du 2 knappar dels en på vänster sida samt en på höger sida, tryck in och håll kvar på den högra knappen. 2. Stoppa in tändningsnyckeln och vrid till radioläget, efter ett litet tag så kommer du att få upp "US ENGLISH" i displayen och då kan du släppa knappen. Vill du använda dig av något annat språk så trycker du in högra knappen igen och håller kvar tills nästa språk kommer upp. I vissa fall måste proceduren göras om från början för att komma vidare i språkvalet. Här kan du läsa hur du även kan ändra i vilken ordning informationen ska visas i "mätarfönstret" Länk Och annat nödvändigt finns här Länk Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
STi |
Hur gör jag om jag vill gå svenska på min e46 med navi mk4. Bilen är svensk såld men har bara eng, tysk, fran att välja på i menyn |
|
Sti. Det finns ett program som heter NavTweak, finns att hämta gratis på X5world. Kör själv med Svensk meny och Svenskt tal i navin :-) //Tobmag |
|
STi |
Är detta det enda sättet för att få svenska? |
|
Japp, BMW kan i alla fall inte hjälpa dig................. //Tobmag |
|
STi |
Vet du hur man går tillväga för att få det att fungera? |
|
Finns lite att läsa här; Länk //Tobmag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.