|
|
|
|---|---|
|
Denna verkade ju helt klart grym Länk | |
| Synd att sabba en limited edition bil med sån't. Det kan man hålla på med i standard M3:or. Jättesynd, men det lär hända saker när man trampar på gasen. | |
|
INTE fan trycker man i en skit kompressor i en GT... Jag fattar inte vad folk håller på med.. synd att sabba den så.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
| Förutom klistermärken så tycker jag den såg vass ut. Det är ju inte direkt att det är något samlar värde på m3 gtorna varav detta är 1 i en serie av 5. | |
|
Det kommer nog lite värde med tanke på att det bara gjordes 350 exemplar.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
| Jo kanske men det finns nog många bilar i världshistorien som gjorts i LE utan att dom har blivit värda miljoner. För mig har bilar inget sentimentalt värde. Men har man köpt sin GT som samlar bil så ska man ha köpt den ny och inte använda den mer än en gång per år.. | |
|
Acey: Men alla bilar ska väl inte säljas till dig? För många av oss har bilen ett visst sentimentalt värde. En superfräsch fräsch lågmilad M3 GT kommer alltid finna speciella köpare tids nog. En som har gått sina mil konkurrerar ju med dem vanliga M3orna på ett annat sätt. Då är det värre att få ut större summor. Vi snackar ju knappast miljonbelopp utan att det är lite speciella köpare som betalar samma pris för en 95a som man kan få en 98a för. Jag pratar nu inte om 13000 milare utan om riktiga toppex. Kolla på E30 SE. Iofs kommer en GT aldrig nå samma kultstatus som Sport EVOn men principen är den samma. Sen är det väl upp till var och en att modifiera sina bilar. Varesig det är en LE eller en bil som har producerats i 30´ ex. /Per |
|
| MMMMMMMMMM vill ha! Varför tjafsar ni! Det ska juh vara lite mer av en ban rejsing/tävlingsbil ska man då inte få optimera den eller? Fast fälgarna och klistermärkena kan dom juh gärna skippa.! | |
|
jaja.. vissa tycker olika bara... Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
| Det är ju bara en bil ... whats the problem? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.