|
|
|
|---|---|
|
För att få en viss bils specifika utrustning måste man vända sig till BMW då? Eller finns det ngn bra site? /Ågga | |
|
Endast BMW kan ta fram det åt dig, det de behöver är de sju sista tecknen i chassinumret. Om din handlare vill ha betalt för det så går du lämpligen till en annan firma då det inte ska kosta någonting. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
| Brukar sitta en lapp under passagerarstolen med utrustningskoder. | |
|
Under passagerarstolen? Går den att se utan att montera loss den? //Lövet |
|
| BMW i Segeltorp tog fram den gratis åt mig i fredags. | |
| Förutom under passagerarstolen, brukar lappen kunna återfinnas under baksätet ibland. | |
|
Har BMW haft en tävling i att montera den på så krångliga ställen som möjligt? Om det är opraktiskt att titta under passagerarstolen hur smidigt är det att behöva montera av baksätet? ;-) //Lövet |
|
| Förvisso, men hade dom kastat in den i handskfacket hade den varit borta på ett par veckor ;) | |
| Nä det kostar inget att få den utskriven av bmw men jag tyckte att det var lite kul att se leverans lappen som kom från fabriken. | |
|
Numera när nybilarna kommer på transport från halmstad sitter oftast utrustningslistan i vidrutan. Anderas, Baksätet är bara att rycka tag i så lossar det. |
|
|
tack för alla svar! 8) synd att det inte går att slå på nån hemsida, när man jagar bil är det smutt att hitta all info snabbt! |
|
|
På min satt listan under baksätet men var svår att hitta. Jag hade ur sätet 2 gånger (av andra anledningar) utan att se den när jag den 3:e gången hittade den av en slump, den var ihoprullad och instoppad under klädseln. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.