|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är det nån som provat att dra lågnivån från stereon så här, enligt mektipset? Länk Sitter det en sån här stereo i en 528i -96, med DSP? Nån som provat? För det första, hur demonterar man stereon utan att bryta sönder nåt...? :-) mvh/ /Tommy Power | |
|
Japp det har jag gjort och det funkar fint. Inget tävlingsljud kanske, men helt okej. Japp det ska va likadan stereo. Sök på tidigare inlägg hur du tar bor stereon, det e enklet tar 5min. Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19". |
|
|
Hallå! Tja, jag ska kanske ta tag och fixa det där.... Själva ingreppet bör inte vara nåt problem, då jag har ett sånt yrke, som hjälper mig... Men, men..... Har idag en aktiv baslåda (för övrigt till salu), som är inkopplad via högnivåsignal från vänster bakhögtalare i hatthyllan.... Jag gillar inte alls det ljudet som jag får därifrån. Det är ingen destinkt, och tryckande bas... Jag är ju skeptisk till högnivå-kopplingar, så jag inbillar ju mig att det är felet... Men ni som grejat fram lågnivå då.... Hur anser ni att det blev? Tävlingsnivå är ju svårt att definiera, men rent spontant, har ni nåt att jämföra med...? Blev det bättre , eller sämre, eller likadant som att köra högnivå? Jämfört med stereo med original lågnivå ut...? Stor skillnad. Nån måste ju vara lite kräsen iallafall som har nåt bra, eller dåligt att säga...? mvh/ /Tommy Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.