AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.643

E36a med 3000mil på mätaren!

Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

Länk

jag är impad!
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Ser ut att vara gula importskyltar på den.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Ja den är ju inte av svensksålt utförande. En ägare verkar osannolikt då. Annars är det väl bara blinkers som är fel på den. :-)
Ha
280
Hapsuno
E36 323 Ci -96
Vad gör 96ans sportratt med airbag på en bil från 94? Jag har däremot sett 95or med den ratten, men INTE 94or..
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Inga orginalmattor i, stylingblinkers fram. Låter knappast som en gammal gubbe som haft den innan...

M V H
Stephan

Min bil: Länk
Ha
280
Hapsuno
E36 323 Ci -96
Jag tror mattorna ska vara så. finns velourmattor, gummimattor och dessa har jag för mig. En vän till mig hade samma mattor i sin bil.
Ja de heter väl country eller något sådant de där mattorna.
Tycker det är obegripligt att annonsören inte utnyttjar möjligheten att berätta lite mera.. Trots allt känns 3000 mil som om man vill ha en förklaring..
och berätta om att den är importerad, varifrån bilen kommer, bilens bakgrund och ägarhistorik, servicebok osv osv,,

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Hapsuno: den sportratten kom till starten av modell år 1995, dvs 09/1994. Min 328 -95 jag hade för många år sedan hade just denna ratt.

Tycker precis som stockbroke det är konstigt att annonsören är såpass kort i annonsen då det knappast hör till vardagen att sälja en 14 år gammal bil med 3100 mil.

___
//Ulf
Si
560
Sir Anton
E28 528i -85
E70 x5 3,0d -08
Är inte förarstolen lite väl insutten för 3000mil ??

Mvh Anton
Ja, eller så är det helt enkelt en E36:a med väldigt få mil till salu?!
Varför - som vanligt - misstänkliggöra "alla" annonser som det länkas till i detta forum??
Att annonsören är lite kort i tonen kanske har att göra med att bilen finns i norrlands inland - Sollefteå är enligt ryktet inget ställe fyllt av snackerövar.
Där tar man det lugnt och pratar bara när det verkligen behövs....;-)

Intresserade spekulanter kanske skulle försöka sig på att ringa?

@Sir Anton: Har du provsuttit?

/Magnus
Bostongrün: Länk
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
e30cabbe, räcker väl att kolla på stolen :P Men ptja, väldigt svårt att avgöra om en sådan här gammal bil har rullat 3000 mil eller 12.000 mil.. Hur som helst ser den ut att vara i toppskick.

Någon borde köpa den endast för att befria den från stylingblinkersen !

// MVH Jocke
e30cabbe" Varför - som vanligt - misstänkliggöra "alla" annonser som det länkas till i detta forum??"

Tyckte, som jag skrev, att säljaren kunde vara lite utförligare.. Och "en ägare" innebär alltså att han tagit hit den som flyttgods eller också säljer den på uppdrag av någon annan.. Eller??
Bilen ser verkligen fin ut, med undantag av de tidigare omnämnda blinkersstyling, hoppas allt stämmer och den i så fall hamnar i "rätta händer"..
Sir Anton: Kan ju ha kört den till och från mataffären några kilometer från hemmet. Då blir det några i och urstigningar =) Tycker stolen ser rätt fräsch ut faktiskt.
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Hade hellre tagit den här:
Länk

Med några mil extra ifs!

// MVH Jocke
Annonsen som tråden handlar om verkar vara borta i alla fall...

@mixim
Det var ju en goding...annonsera ut en 328 som en 320 är ju en sak, denna bil är dock svensksåld:
Regnr: AJR443
Fabrikat: BMW 328I/2
Färg: BLÅ Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1998 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer:
Senaste EU-regbevis del 2: 2005-05-03
Upplysningar:

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2007-11-13)
Tillfällig registrering: Nej Import: Nej
Antal ägare: 3 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig: 556313-5002
I trafik första gången i Sverige: 1998-07-09

/Magnus
Bostongrün: Länk
Han glömde nog fylla i 328. Det är 320 skrivet i fältet när man lägger in en annons på börsen, lätt o glömma sen ;)
Si
560
Sir Anton
E28 528i -85
E70 x5 3,0d -08
e30cabbe: Har ej suttit i den vad jag kan minnas ;-)
Har dock två ögon.. Men visst kan skinnet bli sådär av väldigt många i- och urstigningar som C.Douglas påpekade =)

Mvh Anton
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.