|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vilken bil som är snabbast är det en Bmw 750 E38 eller Mercedes 500 se W140 har ni testat med nån, har ni videoklipp som man kan titta på. Mercedes 500 se 5,0L V8 326 Hästkrafter Bmw 750 5,4L V12 326 Hästkrafter | |
|
Köp en Merca 600SEL istället om du ska va värst =) Klima,Navi,Tv,Elstolarfram+bak+minne,Xenon,svart nappa mm.. |
|
|
Nää det va inte det jag mena men jag har själv en Bmw 750. En jag känner har en Mercedes s500 han säger att hans bil e snabbare men de tror inte jag på. va säger ni. |
|
|
Är väl "bara" 306hk i mercan har jag för mej. Mvh Mathias |
|
| Nej det är 236hk i mercan | |
| Nej jag skrev fel jag menar 326hk har mercan | |
| Det finns väl bara ett sätt att ta reda på det! | |
| Nog kanska jämt.men jag tippar 750 faktiskt. | |
alain |
Det finns black racer överallt där ni kan tävla mot varandra och får data resultat på papper, ni kan köra på en dådan och därefter kolla upp vilken var snabbast. Bästa sättet tycker jag. När ni har gjort det kan du alltid återkomma och berätta resultatet. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Har kört både W140 500se och bmw 750!Och dom e ganska så lika, Men mercedes har ju w140 600se (L) med v12a på 407hk. och den är de grymt drag i, för en så stor bil så att säga! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.