|
|
|
|---|---|
|
(eX3Me hade inte tid så jag bifogar hans inbjudan) Jag vill härmed Bjuda in alla BMW ägare till en stor Höstträff! Äntligen har jag tillsammans med ett par till från klubben och även ClubE46 snackat oss samman om att få till en så stor Höstträff som möjligt. Vi kommer hålla denna i Halmstad. Målet är att få till lite aktiviteter, så om någon känner till Halmstad så hojta även bra förslag kan ni skicka till mig på antingen tommy.borglin@gmail.com eller msn tborglin@hotmail.com Vi kommer givetvis att köra i samlad trupp dit en med utgång från Malmö och en med utgång från Göteborg. vem som kommer leda karavanerna kommer jag uppdatera med senare även mer info vad som kommer hända ------------- Träff info Var: Halmstad När: 28 September Tid: TBD Kontaktpersoner är i första hand Jag Tommy Borglin 0732770110 och även Vilde, (tfn får han själv skriva om han vill lämna ut) samt ATCO från ClubE46 Anmälan görs i denna tråden, med var ni kör ifrån och hur många ni kommer! Mer info kommer komma efterhand! | |
| Är intresserad, i mån av möjlighet att komma just då. Det hade blivit jag då plus nån kompis. Nån kompis till med egen bmw möjligen. Vem lr hur många är med på detta, ej många än så länge iaf.. | |
Njuren |
Jag hänger gärna på! Nån som har en sits ledig? =D "the things you own end up owning you" |
| Vi verkar va 15st än så länge. :) Har lagt upp detta på ett par bilsidor. | |
Njuren |
Hur ser det ut? Blir det en tid spikad? "the things you own end up owning you" |
| Jajjamensan, tid & plats kommer alldeles strax. 15 bilar+ i dagsläget som anmält sig. | |
|
jag och en polare kommer med varsin e36:a från malmö, hur ser det ut blir det några andra som kör från malmö? mvh Simon |
|
|
Var: Halmstad Biltema (vid euro-stop precis bredvid E6/E20) När: Söndag 28 September, 14:00 Körschema från Malmö hållet kommer upp. Där blir en del från detta hållet så oroa er inte. ;) |
|
|
Preliminärt, hur många har sagt att de kommer? |
|
|
verkar inte bli något folk eller? |
|
|
Hej här kommer planerat Körschema för syd och er som vill samköra. vill ni ha fler stop så hojta så försöker vi lösa det! OBS Kom i tid! Start Malmö Svågertorp 12:00 Vid Macken / Biltvätten! Staoil Segevång Malmö 12:20 Bensinmack vid Glumslös backar 12:50 Helsingborg (OBS tips på bra stop från HSB folk) Biltema Halmstad 14:00 Tiden jag gett är för att vi ska ha gott om marginaler att hinna, och inte behöva stressa OBS. Alla glöm inte att ta med er något att slänga på grillen jag tar med 1-2 påsar kol och lite tändvätska! så ser vi till att hitta något bra ställe MVH Tommy 0732770110 ------------ Från denna sajten har det varit onekligen dålig sammanslutning men det kommer fler folk från garaget och diverse klubbar. ca 15 bilar som skrivet innan. |
|
z4power |
jag är med från varberg om vädret är bra =) |
|
Klart vädret blir bra. Vi från HBG kommer samlas i Fleninge där man kör ut på E6. Finns en samåkningsparkering där som kommer vara ett av stoppen på vägen upp. |
|
| Då rullar jag snart härifrån :P o vädret är bra | |
|
Rullar snart härifrån oxå :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.