|
|
|
|---|---|
|
Tja! Har letat hela våren/sommaren efter en BMW M3 E46 i färgen silvergrey. Dock har det gått rent åt helsikke :/ Har funnits nån, dock import eller så är inredningen helt fel enligt mitt tycket. Därför tänkte jag höra vad en helt inredning skulle kosta till dem? Stolar och baksäte samt sidopanelerna? Mvh! | |
| Länk | |
|
Länk menade jag |
|
| Ny länk? Kommer till startsidan. | |
| Fel igen :p | |
|
Länk för tidigt (?) på morgonen |
|
| Det va inga trevliga summor. Då får man avvakta än en gång. | |
|
ja, det är ju inte gratis direkt. men jag förstår ditt dilemma. själv letar ajg efter en stålgrå M3:a, och av någon outgrundlig anledning verkar de alltid beställas med Zimt-läder. |
|
| Är så himla tråkigt. När man väl står beredd på att köpa, så finns inte bilen :/ Men det är väl därför det är en speciell bil, som inte alla åker omkring i. Stålgrå är oxå riktigt läckra. Skulle kunna tänka mig. | |
|
jag är inte riktigt säker på vilken silver grey är. har du någon bra bild? vet ju hur titan silver (trist) och CSL-grå ser ut. |
|
| silver-grey är CSL färgen och stål grå som fanns på M3:or fram till 03 (tror jag) är något mörkare. Otäckt snygg enligt mig, kan bero på att jag råkar ha en sådan med just zimt skinn ;) | |
|
lucky you! zimt är helt ok, men det är bara det att jag föredrar svart. förstod inte; hade du CSL-grå, eller Stålgrå? avis oavsett. :) |
|
|
såg denna på blocket kanske kan vara nåt... Länk |
|
|
Den ser ungefär ut som denna, dvs stålgrå: Länk |
|
|
m3an i sista länken har man sett ngr gånger i stan |
|
| så sjukt snygg färg! | |
| vilken stad ;) | |
|
håller med, toppen färgkombo grått med cinnamon lädret! ser inte ofta den typen av kombo i svea, det är tydligen inte många som gillar den naturbruna lädret "don't imitate, innovate!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.