|
|
|
|---|---|
|
Har inskaffat dom breda listerna till en e36 coupe,fick fästen med, men fattades ett gummihölje i varje list,dom yttersta. om man tittar på den piggen där gummihöljet fattades så var piggen mindre än dom andra,så det måste vara något annat som ska medfölja har pratat med bmw återförsäljaren om detta men dom hittar inte något,men jag vet ju att det finns för listerna måste ju sitta fast,hoppas att någon kan hjälpa mig,svårt att förklara på datan. | |
| det finns en grön plasthölje till varje list i kanten = 6st till alla 6 lister du har till din coupe! det är samma plasthölje som finns till sidokjolarna. | |
|
Ok det är nog dom jag ska ha då,konstigt att inte bmw i växjö har dom i sin data,jag får ringa till en annan stad. Kanske kan finnas som reservdel hos schmiedmann eller vad dom heter,ska kolla. |
|
| Nej, jag har köpt en massa såna till sidokjolar av bmw. De ska ha det garanterat, annars är de bara lata! | |
|
07 Grommet D=9,1 - GRUN 0,11 € 51 71 1 932 996 Där har du nformation om hur mycket en sån kostar och vad artikelnummret är. Plasthöljet är nummer 7 på bilden: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.