|
|
|
|---|---|
|
hej har som sagt sänkt min e46a bak med 20 cm blev för högt för att ja ska bli nöjd. känns lite surt att behöva köpa ny sänkningssats, har för mig det finns spännare som man spänner runt fjädern, bli det bra eller förstör man väghållninge helt? vad finns för alternativ? Är inte nöjd som det är nu, tacksam för svar | |
| Tar inte däcken i hjulhusen redan då? Eller har du skateboardhjul på bilen? | |
|
Ingen dålig sänkning... Men jag fattar. =) Klämma ihop känns ju inte direkt seriöst men det lär ju duga, om du inte ska rejsa förstås för då borde det vara att föredra riktiga grejor. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
| E46an original är ju som traktor. är ett jädrans spel tycker jag. H&R sänkningen ska ge 2 cm bak. men det ser man knappt. 3 cm skulle vara det ultimata. | |
| haha 20mm ska det stå sorry | |
|
någon som vet om man kan köpa lösa sänkningsfjädrar bara bak? 30 mm få det nog bli bli annars. måste man göra en ny hjulinställning då oxå? fjädern bak sitter ju löst alltså inte på stötdämparen |
|
|
är du seriös? fjäderspännare känns extremt mycket epa-740. dessutom är det olagligt att köra runt med. |
|
| Glöm fjäderspännare! | |
|
jag ska inte säga säkert, men att använda fjäderspännare kan ge anvisning till att knäcka fjädern. försök hitta lägrefjädrar istället. |
|
| posta en bild? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.