|
|
|
|---|---|
BMW 528 |
Den 21 september vid Grytsberg Sätteri i sörmländska Stjärnhov kommer uppföljningen av förra årets dundersuccé Träffpunkt 80 att hållas. Min plan består i att samla ihop 80 tals BMW´s till en given samlingspunkt där vi möts för att sedan åka i kortge med flaggad följebil till ovan nämnda plats. Jag och troligen Josef kommer att planera för att åka dit.....hur många fler vill följa med ? Samlingspunkt hoppas jag finna någon lämplig innan kortegen går till Sätteriet. Länken nedan finns information om träffpunkt 80. Länk Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
|
Låter skoj det här! Hade absolut varit med om jag haft en 80-talare! Glöm inte att klä er i enbart 80talskläder och ladda kasettbandaren med Huey Lewis (eller ännu bättre - Wolfgang Petry!) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
I´m on! vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Kanske kanske... | |
BMW 528 |
På söndag kommer vi att åka via Eskilstuna då vi är där ca 09:00 för att vänta in ev fler 80 tals BMW, sedan i samlad trupp vidare på Rv 53 och på mindre väg via Ramsberg som är den kortaste vägen ut på Rv 57 till Stjärnhov med senast ankomsttid 10:15. Finns det fler som vill hänga på från Glanshammar, Eskilstuna och Stjärnhov? Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
BMW 528 |
Vi hade tänkt åka hemifrån kl:08:00 via Eskilstuna. Enligt Hitta.se så ska det ta ca 1,35 till Stjärnhov.....förslag på tidpunkt...om allt går bra efter vägen så kan vi vara där mellan 9:30 och 9:50, m.a.o flugfritt körning. Mötesplats ....kan ju vara lämpligt vid Macken Billisten ( Citroén försäljning & verkstad ) Det går bra att nå mig på mobilnr: 070 - 528 528 8. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.