|
|
|
|---|---|
|
Efter ett antal olika BMW modeller så har jag äntligen gått och införskaffat en E32:a! Har länge varit sugen på en 7:a men började leta på allvar för 2 veckor sedan. Frugan ville inte åka i Z4:an en vinter till, så då blev det läge att handla en vinterbil. Först letade jag bara manuella bilar (då det är lite roligare att leka med) men utbudet var inte speciellt stort. Så automat passar nog rätt bra endå till den bilen täkte jag. Kollade på allt från 730 till 750 i prisklass runt 15-20.000:- Det finns mycket skräphögar därute. Slog till på en 735iA -91 ägd av en 82-årig farbror! 27000mil och besiktad ett år framåt. Ville egentligen ha lite krom att putsa på men det var Shadowline på denna: Länk Håller den över vintern är jag nöjd. | |
|
Grattis , E32 är trevlig på vintern , jag kör ochså 735an som vinterbil men av miljö/ekonomiska skäl funkar 316 lika bra inne i stan när det handlar om kortresor på några kilometer. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
| Monterade nyss en M-tech 1 ratt då den fyrekrade original icke-airbag ratten påminnde alltför mycket om min gamla 518. | |
| Såg riktigt fin ut! Grattis till en modern klassiker och håller med dig att automat passar fint i en lyxbil;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.