|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är på jakt efter en 330 med M-paket, navi och lite lull-lull. Har sett nån under 100 000kr men nu verkar de vara borta. Är det i stort sett omöjligt att få tag i en vettig 330 för under 100 000? Årsmodellen rör sig 00-01. Varför välja något annat när man kan åka BMW!! | |
Terry N |
den här är prisvärd, dock ej m-paket eller navi iof. Men låga mil är oftast uppskattat, Länk |
|
Om du vill ha "m-pkt, navi och lite lull-lull", så tror jag att det blir svårt att hitta någon under 100'... ...inte ens touring eller sedan... ...men om du lägger "ribban" på 120-130, så kanske du kan hitta ngt... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Det är just en sedan jag är ute efter. Har lyckats missa 2 st för 90 000... Får se om det dyker upp någon mer. En välskött med många mil är inga problem. Sen känns ju import som ett måste för att få med all utrustning. Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
90000:-...med de kraven som du skriver? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Ja, 90 000. Inte en aning om de var nå fel på dem men de lät inte så när jag pratade med dem. En var iofs sänkt från 125. Jaja, det visar sig väl om det kommer ner någon i "min" prisklass eller om jag lär öppna sparbössan lite till :) Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
Låter sanslöst...var det kanske bilar med m-pkt I och "lilla navin"? För jag är övertygad om att bilar med m-pkt II OCH navi (16:9) kostar mer än 100'... Nåja...jag önskar dig iaf lycka till! / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
I ena iaf var det stora navi:n. Jaja, jag får vänta tills det dyker upp någon. Får åka cykel så länge. Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.