|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk nya femman blir mer och mer avtäckt.. väldigt lik 7-serien dock i mindre storlek | |
| Håller med fullständigt. | |
| Det ser inte lovande ut... Kolla handtagen!? | |
| Fräck.. snygg mönster på den ;) | |
|
Finns det ingen bild framifrån? |
|
|
Rör sig lite lättare än sjuan på ringen... Länk Länk Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Även en Touring bild Länk Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
BMW har stretchat fram framhjulen en aning, trevligt. Har dock svårt för den nu så vanliga skidbacken under bakljusen. |
|
|
Va fasen har de tagit bakljusen från Passaten NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
| tror att bakljusen även dem blir väldigt lika 7-seriens.. även dem helröda | |
| Är det verkligen 5-serien i den första bilden? Ser ut som 7:an | |
| verkar som om fronten på nya 5:an läckt ut Länk ser riktigt snygg ut | |
|
Jag tror man får en ganska bra hint om hur det blir om man kollar på GT5an. Länk The way we see the problem is the problem. |
|
|
Den blir ju klart snyggare än nuvarande E60. |
|
| Ser mycket lovande ut! Kanske kan slinka ut riktiga bilder rätt snart om denna bild är äkta. Ser fram emot en elegant 5-serie igen. Senast en ny 5:a väckte direkt habegär var när E34 kom: Nydanande och snygg! E39 var snygg men lite feg. E60 definitivt inte feg men inte snygg heller. Nu får man som sagt hoppas att de får till harmonin igen. De har ju nästan öppet mål mot MB:s nya fula E-klass | |
|
Inte så förtjust i hatchback men den ser smäcker och spänstig ut. Länk Länk The way we see the problem is the problem. |
|
|
Ju mer man tittar på bilderna på nya 5:an och 5-gt så inser jag att det kan bli lyckat. När kan Touringen tänkas komma ut på marknaden? Hösten 2010? I så fall ser jag fram emot en begagnad 530i Touring nya utförandet runt 2011/2012. BMW verkar ju släppa bilar precis enligt mitt eget köpmönster :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.