|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er! 335DT Jag tänkte beställa fälgarna på nätet och vill därför vara säker. Bilen är sänkt lite via Dynamic pkt. Ska jag ha? 8,5 X 19 Fram och 9,5 X 19 Bak Stämmer detta? Vilka andra teknska koder ska jag ha. ET och andra mått som jag ej begriper...? Hur feta sulor kan jag sen kränga på hos min lokala vulkare? Vill att allt ska funka utan skrap el dyl..... Tack för hjälpen /Fredrick | |
|
Tjenare. 8,5x19 fram och 9,5x19 bak blir perfekt. ET33 kör jag på min E92 och det är ganska perfekt. Fick jag välja helt specifikt så skulle jag valt ET34 eller kanske ET35 istället för att få fälgarna lite lite längre in. Touringen har lite fetare hjulhus än coupen så du kan ha 275 däck om du vill bak. Annars satsar du på skottsäkra 265/30R19 bak och 235/35R19 fram. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Klockrent svar! Tack för hjälpen! /Fredrick |
|
|
Har fälgar till salu som är 8,5 X 19 Fram och 9,5 X 19 Bak med däck 265/30R19 bak och 235/35R19 fram om du är intresserad! //Jocke |
|
|
vad är det för fälgar? /Fredrick //Fredrick |
|
|
Såg din annons på blocket,. Det är tyvärr ej såna fälgar jag söker.... Hoppas du hittar spekulant och allt går bra. Mvh /F //Fredrick |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.