AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.165

Aluminium svänghjul köps var? (M3 3.0)

pg_ice
är det beställningsvara i hela sverige eller finns det nåt ställe som har hemma?

Har du hört med dahlhems, såg att dom hade alusvänghjul till bra priser, men tror i och för sig att man får vad man betalar för, men annars brukar vell khöler ha lite grejer hemma. Är lite sugen själv på ett lättare svänghjul, medela gärna hur de går för dig och vart du köpte i från.

MVH
Fricke

Lycka till :)
be
83
berraz328
328im - 96
hejsan pg_ice gör som jag gjorde beställde de via e-bay komplett med tryckplatta å lamell och är helnöjd med kvaliten passform osv. tro sammanlagt ja betala strax över 4500 med frakt tull osv, sett samma märke på svänghjulet här i svergie å då betala man 8900 för endast svänghjulet!
be
83
berraz328
328im - 96
glömde säga tog 3dagar från att ja beställde till att ja kunde hämta ut de =)
berraz328; jag går i tjooning tankar själv så jag undrar vilket ebay du shoppade på och om din säljare har mycket prylar?

pg_ice
svänghjulet är redan beställt från Ebay och är på gång
sanslöst vilka prisskillnder det är!
2500:- inkl frakt gick det på

hos Dahlems tar dom 5500:- och stylinkompaniet ska ha över 6k
pg_ice
Bara att handla!
48st kvar
Länk

OBS! har ni 3.0or så måste ni skaffa koppllingskittet från 3.2an då svänghjulet är gjort för den tryckplattan.
be
83
berraz328
328im - 96
hmm varför inte bara beställa kitt med 6puckad sinter med fjädercentrum å sachs tryckplatta och alu svänghjulet direkt? 470usd böta ja plus tull 8% och en slant för frakt.

pg_ice du kommer bli nöjd ja lova, fin gasrespons osv =)

kaptenlöjtnant minns ej vem ja köpte de av minns bara att ja hitta de på ebay.com tvärkolla nyss men hitta inte de nu, finns liknande de ja köpte dock.
pg_ice
redan beställt tyvärr men blir det fler gånger så köper jag hela kittet från ebay

exakt förväntningarna är skyhöga
respons som en Formel1 bil och 36hp mer på 1ans växel till bakhjulen.
allt det för 2500kr :)

jag körde +50hp lustgas på gamla 325an och det känns jäklar på dom lägre växlarna!
så stämmer det dom har räknat ut så lär det kännas en klar skillnad mot innan.
pg_ice
respons som en F1 var väl att ta i iofs ;)
be
83
berraz328
328im - 96
hehehe helt rätt, sätta ribban högt =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.